Plačevanje s plačilno kartico MasterCard

 

Pogoji plačevanja


·  Plačnik mora biti imetnik veljavne plačilne kartice.

·  Limit na plačilni kartici mora omogočati plačilo zneska e-storitve.

 

Postopek plačevanja


Plačnik za izbrano e-storitev kot način plačila izbere MasterCard kartico. Na strani UJP e-plačil se prikažejo vnosna polja za vnos podatkov o kartici.


mastercard

Za kreditne kartice je poleg številke kartice (zapisana je na prvi strani kartice) in veljavnosti kartice, zahtevan tudi vnos trimestne kode (CVV2/CVC2), ki je zapisana na zadnji strani kartice (primer na sliki spodaj). V kolikor vaša kartica te kode nima, pustite polje za vnos le te prazno.  

 

MOČNA AVTENTIKACIJA

 

S 1. 1. 2021 so pričela veljati nova pravila na področju varnega spletnega plačevanja s plačilnimi karticami. Postopek močne avtentikacije plačilne transakcije oziroma prepoznavnosti pristnosti plačnika zahteva preverjanje najmanj dveh ustreznih varnostnih elementov, ki se določajo z naslednjimi načeli:

 

nekaj, kar veste samo vi (geslo, PIN, koda, odgovor na varnostno vprašanje, …)

nekaj, kar imate (pametni telefon ali druga mobilna naprava, ..)

nekaj, kar ste (prstni odtis, glas, obraz, ..).

 

Način močne dvostopenjske avtentikacije določi posamezni izdajatelj plačilne kartice. Npr. OTP banka d. d.  - mDenarnica, NLB - NLB Pay, Delavska Hranilnica - DH Denarnik.


Plačnik je po končanem postopku plačevanja preusmerjen na stran ponudnika e-storitve z obvestilom o uspešno zaključenem postopku. Hkrati se v UJP e-plačilih kreira račun za uspešno opravljeno plačilo. Račun se lahko shrani v PDF obliki, natisne, izvozi v XML obliki in posreduje na elektronski naslov, ki ga je plačnik predhodno vnesel na prvi strani UJP e-plačil.


Težave pri plačevanju


Plačnik v primeru težav natančno prepiše prikazano napako ali naredi kopijo ekranske slike, ki jo priloži ob prijavi napake na elektronski naslov e-placila@ujp.gov.si ali pokličete na telefonsko številko +386 1 47 51 640.


Na prvo stran navodil