Plačevanje s plačilno kartico MasterCard
Pogoji plačevanja
· Plačnik mora biti imetnik veljavne plačilne kartice.
· Limit na plačilni kartici mora omogočati plačilo zneska e-storitve.
Postopek plačevanja
Plačnik za izbrano e-storitev kot način plačila izbere MasterCard kartico. Na
strani UJP e-plačil se prikažejo vnosna polja za vnos podatkov o kartici.
Za kreditne kartice je poleg številke kartice (zapisana je na prvi strani kartice) in veljavnosti kartice, zahtevan tudi vnos trimestne kode (CVV2/CVC2), ki je zapisana na zadnji strani kartice (primer na sliki spodaj). V kolikor vaša kartica te kode nima, pustite polje za vnos le te prazno.
MOČNA AVTENTIKACIJA
S 1. 1. 2021 so pričela veljati nova pravila na področju varnega spletnega plačevanja s plačilnimi karticami. Postopek močne avtentikacije plačilne transakcije oziroma prepoznavnosti pristnosti plačnika zahteva preverjanje najmanj dveh ustreznih varnostnih elementov, ki se določajo z naslednjimi načeli:
- nekaj, kar veste samo vi (geslo, PIN, koda, odgovor na varnostno vprašanje, …)
- nekaj, kar imate (pametni telefon ali druga mobilna naprava, ..)
- nekaj, kar ste (prstni odtis, glas, obraz, ..).
Način močne dvostopenjske avtentikacije določi posamezni izdajatelj plačilne kartice. Npr. OTP banka d. d. - mDenarnica, NLB - NLB Pay, Delavska Hranilnica - DH Denarnik.
Plačnik je po končanem postopku plačevanja preusmerjen na stran ponudnika e-storitve z obvestilom o uspešno zaključenem postopku. Hkrati se v UJP e-plačilih kreira račun za uspešno opravljeno plačilo. Račun se lahko shrani v PDF obliki, natisne, izvozi v XML obliki in posreduje na elektronski naslov, ki ga je plačnik predhodno vnesel na prvi strani UJP e-plačil.
Težave pri plačevanju
Plačnik v primeru težav natančno prepiše prikazano napako ali naredi kopijo ekranske slike, ki jo priloži ob prijavi napake na elektronski naslov e-placila@ujp.gov.si ali pokličete na telefonsko številko +386 1 47 51 640.